Jedną z podstawowych zasad sprzedaży na Allegro jest to, że towar który wystawiasz jest na pewno dostępny i gotowy do odbioru. Co jednak zrobić kiedy bierzesz wolne i nie będziesz nie tylko realizował wysyłek ale również nie będziesz odpowiadał na e-maile? Czy wyłączyć wszystkie aukcje?
Jeżeli w czasie urlopu nie będziesz wystawiał aukcji, to tak jakbyś nie istniał na Allegro. Na szczęście na Allegro można włączyć opcję informującą automatycznie o tym, że jesteś na urlopie.
Posłuchaj rozmowy na ten temat:
Opcję „urlop” włączasz w Menedżerze Sprzedaży.
Każdy kto wchodzi na aukcję widzi, że realizacja zamówienia będzie dopiero po Twoim urlopie.
Nawet jeżeli ktoś nie kupi w tym czasie, to to taka aukcja jest dla Ciebie reklamą na przyszłość.
Warto też utworzyć automatyczną wiadomość o nieobecności, wysyłaną z serwera do osób, które napiszą do Ciebie w czasie urlopu. Zamiast opcji „urlop” możesz napisać informację o nieobecności na dole opisu aukcji. Korzystając z opcji „urlop” informacja pojawia się jednak od razu na początku aukcji.
Tytuł aukcji jest pierwszą rzeczą jaką widzi klient. Dlatego w czasie urlopu w tytule aukcji możesz podać, że udzielasz w tym czasie rabatu dla cierpliwych. Zwiększy to liczbę zakupów w czasie kiedy Ty wypoczywasz. Rabat za zakup w czasie urlopu obliczaj od ceny wystawionej na Allegro. Wtedy widać o ile dokładnie obniżasz cenę. Rabat ten udzielaj tylko na czas faktycznej nieobecności, a nie na cały czas trwania aukcji.
Włączenie opcji „urlop” zabezpiecza Cię przed posądzeniem o zbyt długi czas realizacji zamówienia. Możesz zachęcić do zakupu w czasie urlopu dając rabat tym klientom, którzy zakupią w czasie kiedy Ty wypoczywasz.
Przy okazji, jeżeli dotąd nie korzystałeś z Menedżera sprzedaży, to włączając go na czas urlopu, po powrocie, będziesz miał okazję do przetestowania również innych udogodnień jakie oferuje.
Zapisz
się, jeśli chcesz śledzić na bieżąco rozwój biznesu opartego na Allegro. |
Witam, sprzedawca u którego zakupiłam towar twierdzi, że był w tym czasie na urlopie. Jednak nie widziałam żadnych informacji odnośnie tego urlopu podczas zakupu. Nie wyglądało to tak jak Państwo prezentują. Czy jest możliwe sprawdzenie czy ten urlop faktycznie był podany do informacji?